Kāpēc SEO optimizācija?
Kur pazūd uzņēmumu mājaslapas?
Google meklēšanas rezultātu trešajā lapā!
Statistika rāda, ka ap 60% klikšķu nonāk uz TOP 3 rezultātiem, bet tikai 15% lietotāju apskata otro lapu.
Ja uzņēmuma mājaslapa neatrodas meklēšanas rezultātu pirmajās pozīcijās, iespējams, tiek zaudēta lielākā daļa potenciālo klientu.
SEO optimizācija ir tieši tas rīks, kas palīdzēs Jūsu uzņēmumam nokļūt tur, kur ir svarīgi – Google rezultātu augšgalā, lai piesaistītu vairāk klientu un palielinātu pārdošanas apjomus.
Biežāk uzdotie jautājumi
-
Kāpēc ir svarīgi atrasties Google meklēšanas rezultātu augšgalā?
TOP 3 meklēšanas rezultāti Google saņem apmēram 66% no visiem organiskajiem klikšķiem, un tikai 15% lietotāju pārlūko Google otro lapu. Ja lietotājs neatrod vajadzīgo informāciju uzreiz, apmēram 20% gadījumu viņš izmanto citu meklēšanas frāzi. Tas pierāda, cik būtiski ir būt meklēšanas rezultātu augšgalā.
-
Kas ir SEO?
SEO (Search Engine Optimization) ir mājaslapu optimizācijas process, kas uzlabo tās redzamību meklētājprogrammās, piemēram, Google, uz atbilstošiem atslēgvārdiem. Mērķis ir sasniegt augstākas pozīcijas organiskajos (neapmaksātajos) rezultātos, kas palīdz piesaistīt vairāk apmeklētāju.
-
Kāpēc SEO optimizācija ir nepieciešama?
SEO optimizācija ir ilgtermiņa stratēģija, kas palīdz uzņēmumam palielināt zīmola redzamību un sasniegt plašāku mērķauditoriju. Labi izstrādāta SEO optimizācija nodrošina augstāku organisko apmeklējumu un uzticamību, kas bieži rezultējas augstākā atdevē no investīcijām (ROI), salīdzinot ar apmaksātām reklāmām.
-
Kādi ir galvenie SEO kvalitātes rādītāji?
Galvenie rādītāji ir atslēgvārdu pozīcijas, organiskā apmeklējuma pieaugums, lietotāju iesaistes līmenis (sesijas ilgums, pirkumu skaits, u.c.), mājaslapas tehniskā atbilstība (ielādes ātrums, mobilā saderība) un tās lietojamības ērtums.
-
Ko ietver SEO pakalpojumi?
SEO pakalpojumi ietver atslēgvārdu izpēti, konkurentu analīzi, mājaslapas tehnisko auditu, satura optimizāciju (produktu/pakalpojumu apraksti, meta tagi), ārējā SEO izveidi (mediju publikācijas, Google Business Profile) un rezultātu monitoringu ar regulāru atskaišu sniegšanu.
-
Cik maksā SEO pakalpojumi?
SEO cenu ietekmē vairāki faktori, tostarp speciālista darba laiks, ikmēneša satura vienību apjoms, publikāciju izvietošanas izmaksas, licencētu rīku izmantošana un tehniskie resursi izmaiņu veikšanai mājaslapā.
-
Kādi ir SEO speciālista galvenie pienākumi?
SEO speciālists izstrādā optimizācijas stratēģiju, kas balstīta uz budžetu un tirgus vajadzībām, uzrauga satura izstrādes procesu un analizē optimizācijas rezultātus. Speciālists arī sniedz klientam regulāras atskaites un ieteikumus turpmākajiem uzlabojumiem.
-
Kas ir SEO audits?
SEO audits ir padziļināta mājaslapas tehniskā un satura analīze, lai noteiktu tās atbilstību SEO vadlīnijām. Audita ietvaros tiek pārbaudīti tehniskie faktori, satura kvalitāte, lietotāju uzvedība un citi rādītāji, kas ietekmē mājaslapas pozīcijas meklētājprogrammās.
-
Kādi resursi nepieciešami SEO optimizācijai?
SEO optimizācijas veiksmīgai īstenošanai nepieciešami tehniskie resursi mājaslapas uzlabojumiem, satura izstrāde (raksti, blogi) un resursi ārējām publikācijām un sadarbībām ar medijiem.
-
Kā izvēlēties piemērotu SEO pakalpojuma sniedzēju?
Izvēloties SEO pakalpojumu sniedzēju, svarīgi pārliecināties par aģentūras vai speciālista pieredzi un izmantotajām optimizācijas metodēm. Ilgtermiņa sadarbībai nepieciešama skaidra stratēģija, resursi un uzticams sadarbības partneris, kas spēj pielāgoties uzņēmuma izaugsmes vajadzībām.